Vyhledávání

Turistika v kraji

Pomník Antona Günthera

Typ

Pomník postavený na počest božídarského rodáka Antona Günthera stojí v parku v centru městečka Boží dar. Anton Günther byl písničkářem a lidovým básníkem inspirovanžm přírodními krásami i životem v…

Památník Nikose Kazantzakise

Karlovy Vary

Památník Nikose Kazantzakise, nejvýznamnějšího řeckého prozaika 20. století najdeme v parčíku v centru městečka Boží dar. Nikos Kazantzakis se narodil 18. února 1887 na ostrově Kréta a na Božím Daru…

Rozcestí Důl Svornost

Typ

Rozcestník je nově umístěný u dolu Svornost, což je jeden z nejstarších dolů Jáchymova. Prochází tudy Evropská dálková cesta E3, Atlantický oceán - Černé moře, která je na českém území vyznačena…

Císařské lázně v Karlových Varech a výstava o architektuře města

Karlovy Vary

Císařské lázně v Karlových Varech a výstava o architektuře města. Císařské lázně byly postaveny podle projektu v r. 1892 vídeňskými architekty Ferdinandem Kellnerem a Hermannem…

Rozcestí Odbočka ke štole Benátčanů

Typ

Turistická šipka ukazuje v rámci Naučné stezky Doubí - Svatošské skály místo odbočky k bývalé štole Benátčanů. Odbočku lze snadno přehlédnout, zvláště pokud jdete po NS směrem od Svatošských skal,…

Skrytý vodopád

Typ

Malý, cca přes 1m vysoký vodopád ukrytý v kořenech stromu. Vznikl tak, že měkké tufové podloží, do kterého se bezejmenný potok zařízl úzkým korytem, postupně, po staletí, vlivem dopadající vody…

Rozcestí Tisovský vrch

Typ

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních cest ukazují směry dvou turistických tras přičemž ukazatele jsou umístěny na obou stranách hlavní - širší cesty. Zeleně značená trasa sem…

Muzeum Královská mincovna Jáchymov - národní kulturní památka

Typ

Objekt stojí na strmém svahu při levé straně silnice na Boží Dar na Náměstí Republiky č. 37 v horní části města Jáchymov. Otevřen je od 9,00 do 17,00, přičemž v hlavní sezóně (květen – září) od úterý…

Rozcestí Pod Tisovským vrchem II

Typ

Šipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních komunikací ukazují směry dvou turistických tras. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo Perninského vrchu…

Rozcestí Pod Tisovským vrchem I

Typ

Rozcestník umístěný na vysokém smrku stojícím u křižovatky lesních cest na rozhrání lesa a pastviny ukazuje směry dvou turistických tras procházejících pod Tisovským vrchem. Zelená turistická trasa…